Af hjertet tak ❤️

Klubben og bestyrelsen vil gerne sige tak til alle, der var med til at fejre klubben og de første 100 år.

Tak til Dan Arnløv for at lægge vejen forbi og tak til Jan og Vivi som også tog sig tid til at kigge forbi.

Tak endnu en gang til Mathias Arico for at have begået bogen om GTK.

Tak til de to junior piger Nika Shevchenko og Alba Cumberland Hansen for en god opvisningskamp.

Tak til alle de frivillige som gang på gang lægge sig i selen for at få ting til at lykkes, det er simpelthen imponerende hvad der bliver skabt, når alle løfter i flok.

Tusind tak til Vores Lokalavis og utrættelige Jim Hoff som igen var på pletten med pen, papir og selvfølgelig kameraet. Billederne er taget af Jim Hoff. Se mere om selve dagen og læs Jims flotte artikel i “Vores Lokalavis” på dette direkte link

Skriv et svar